HTML

I Will Survive

Szakítás. Mindenki átélte már, de minden esetben ugyanolyan nehéz feladat elé állít minket. Íme egy citrom, csinálj belőle limonádét!

Friss topikok

Linkblog

Széljegyzet - egy gondolat a puhatestűekről

2008.07.02. 07:55 leftalone

Egy tanulságos szösszenetet szeretnék megosztani a nagyérdeművel. Az életre azt mondják, hogy olyan, mint egy szennyvízcsatorna, amit beleteszel, azt fogod kivenni belőle. Nem igazán hittem ebben, de most úgy tűnik, hogy tág időkorlátokkal, de mégis működhet a dolog, az élet igazságot tesz.

Jónéhány évvel ezelőtt volt egy másik pernahajder, akin rettentő nehezen tettem túl magam. A környzetem vigasztalt, hogy nem volt jellemes, nem érdemes könnyet ejteni miatta. Már évekkel ezelőtt volt a dolog, de a mai napig nem éreztem azt a teljes megnyugvást, hogy jól döntöttem. Mondom, a mai napig.

Félig-meddig kapcsolatban maradtunk, de ha én kerestem, akkor elég hosszú idő után válaszolt csak, nem törte magát soha. Viszont ma hajnalban kaptam egy olyan sms-t tőle, hogy több év tétovaságát söpörte félre és lélegezhettem fel, hogy "hála a jó égnek, hogy kiszálltam mellőle".

A helyzet megértéséhez annyi háttérinfo, hogy nyelvek terén nem állok rosszul. Az sms nagyjából annyiról szólt, hogy a munkájához kellene kb. 30 tételnek a fordítása két nyelven, x órán belül küldjem át "de izibe". Semmi kérlek szépen, udvariassági körök, civilizált megközelítés.

Kedves barátom, üdvözöllek a puhatestűek táborában!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iwillsurvive.blog.hu/api/trackback/id/tr82549112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panka 2008.07.02. 12:07:31

azért érekes, mennyire helyretesz valamit egy mondat - ha a megfelelő időben jön. mert gondolom, volt száz ilyen, különb is az elmúlt évek során, de hiába. megint oda lyukadunk ki, hogy valahogy nekünk kell rendben lenni ahhoz, hogy ezen vagy egy hasonlón és főleg a faszin röhögni tudjunk...
süti beállítások módosítása