HTML

I Will Survive

Szakítás. Mindenki átélte már, de minden esetben ugyanolyan nehéz feladat elé állít minket. Íme egy citrom, csinálj belőle limonádét!

Friss topikok

Linkblog

Meccs előtti mérlegelés

2008.08.21. 09:27 leftalone

Lassan kezdem egy brazil szappanopera főhősének érezni magam. Talán ideje lenne egy szakképzett szociálpszichológust is bevonni a blogba, hátha ő átlátja az emberi motivációk és viselkedések kuszaságát, mert nekem kezd beletörni a bicskám.

Most mesélni fogok, de igyekszem a tényekre koncentrálni, túl sok körítés nélkül. Lássuk a küzdő feleket és eddigi eredményeiket:

EX: többszöri nekifutásra bukta, mert ő nagyon szerelmes akar lenni, égető tűz, miegyebek. Mintha saját magam férfiverzióját látnám, jó humor, de kb annyira határozott és előrelátó, mint egy óvodás a homokozóban a kék és a piros lapát közötti dilemmában vergődve.

FAVÁGÓ: határozott személyiség, hosszútávon gondolkozik, de már-már ijesztő mértékben patikamérleges módszerrel "én ezt adom, te azt adod, egálban leszünk akkor?", valamin kissé túl erős patriarchális attitűddel. Valamint sajnos nagyon alacsony humorérzék-indexszel...

EX előállt egy új meglátással: ő nem szeretne közénk állni. Itt szeretett volna felszólalni az élettapasztalatom és a minimális pszichológiai tudásom, miszerint mindenki a saját érdekeit tartja szem előtt és számára vadidegen emberek sorsa mit sem érdekli. (Zimbabwe-ban lemészároltak 10 embert, kontra ma letolt a főnököm, melyik miatt érezzem rosszabbul magam?)

Én kerek szemekkel néztem, hogy neki ugyan mi hátránya származik a helyzetből? Hát ezek csak erkölcsi aggályok...nocsak, egy látens katolikus pap. De azért utazzunk majd külföldre....

Méreg visszanyelve, alkoholos üveg kibontva, én hallgatóságba átmenve. (Kazinczy meg forog a sírjában...) Ő nem tudja mit is akar. Néha visszamenne a pokoli házasságába, mert hiányzik neki a család. De nem is élte ki magát. Soha nem ejtették pofára. Nincs mi alapján megfelelő értékrenddel keresgélni. A probléma velem: fizikai síkon 10-ből 10. DE!! Rettentően hasonlít a személyiségünk egymásra (emiatt nagoyn jól érezzük magunkat együtt, de tényleg, ez komoly probléma forrása lehet, hiszen mennyivel jobb lenne utálni egymást...) Szerinte az ellentétek vonzzák egymást és ott lehet lángolni.

Belémbújt a kisördög és megkérdeztem, hogy mégis, ha megvolt a lángolás és kiismerte a másikat, akkor mi lesz? Mert aláírom, az újdonság ereje nagyon tud hatni, az első...két hétben, egy évben....de utána? Hosszútávon mire lehet alapozni? A lángolásra? Kétlem. Az egymással való együttélésre, közös élményekre? Inkább....

Az ominózus beszélgetés óta azon morfondírozom, hogy én vagyok a hülye vagy én vagyok a hülye...?

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iwillsurvive.blog.hu/api/trackback/id/tr3625573

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Meccs előtti mérlegelés 2008.08.21. 10:48:03

[...]határozott személyiség, hosszútávon gondolkozik, … Original post by leftalone [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

colocasia 2008.08.24. 10:58:01

hamarosan ígérem logikusabban jelentkezem, csak olvastam a blogodat és máris megszerettem a stílusod, gondolkozásod. Egy kis cukrot adok én is: jó fej vagy.

Nézd el nekem a pimasz betolakodásom, nekem még nincs egy gramm cukrom se most, csak citromokkal vagyok tele, köztük jó pár lócitrom is akad. De, hogy túlélem én is az is biztos, de hogy mikorra dolgozom fel a történteket... na ez már egyáltalán nem világos... De egyetlen nappal se halasztom a gyógyulásom rögös útjára való lépést.
Ma kezdem el a blogomat, oszt lehet jönni majd csámcsogni a hülyeségeimen...
Ja és internet... yuck, de most szükségem van rá, így felhasználom mint a magamba fordulás egyik eszközét.. hogy segítsen (költői túlzás következik) mint a Phoneix madárnak a hamuból való újra éledés keserves pillanataiban.

ha megtehetitek, legyetek velem, nevessetek ki, rúgjatok fenékbe virtuálisan... szükségem van rá, hogy ha hülyeségek járnak a fejemben valaki lehülyézzen...
colocasia, vagyis egy mérgező növény
ja és hamarosan a lelki válságaim itt lesznek láthatóak: lenyegtelen.blog.hu/

2008.08.29. 10:37:13

Nekem úgy tűnik, hogy az ex-el játszmáztok, de minek is?
Most szeretitek egymást, vagy nem? Lángoltok, vagy nem? Az hogy hasonlítotok miért baj?
Mintha egyiket sem akarnád igazán...
süti beállítások módosítása