HTML

I Will Survive

Szakítás. Mindenki átélte már, de minden esetben ugyanolyan nehéz feladat elé állít minket. Íme egy citrom, csinálj belőle limonádét!

Friss topikok

Linkblog

Hetedik mennyország? Majdnem! Heaven Street Seven

2008.06.19. 20:15 leftalone

Hát nem elfelejtem az alkalomhoz illő legirónikusabb, legidevalóbb zenét? Már múltkor is ezzel gyógyítottam magam, a szövege is megér egy misét :)

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iwillsurvive.blog.hu/api/trackback/id/tr46529681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panka 2008.06.20. 09:00:50

famo Quimbyjéhez a link www.youtube.com/watch?v=VjWX-WPO6Hk széthallgattam én is a télen, de egy pillanatra sem akartam igazán belegondolni a szövegébe. ezért tartok most is ott ahol...
süti beállítások módosítása