HTML

I Will Survive

Szakítás. Mindenki átélte már, de minden esetben ugyanolyan nehéz feladat elé állít minket. Íme egy citrom, csinálj belőle limonádét!

Friss topikok

Linkblog

Hülyeségem története - avagy miért ne vegyük fel a telefont

2008.07.11. 22:02 leftalone

A legjobb forgatókönyvet az élet írja. A leghülyébb szereplője az Életem c. filmnek pedig én vagyok. Tessék kényelmesen elhelyezkedni a kanapén gyerekek, most tanmese következik.

Mindenki jó valamire, ha másra nem, hát elrettentő példának. Például jómagam.

Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy munkahely. Ami elé a csúnya nénik és bácsik kijárnak tüdőt rongálni. Én is épp ezt tettem, amikor felnézve, a szemem sarkából egy ismerős autó-hátsót láttam elsuhanni. Két mp múlva megcsörrent a telefonom. Jól látta-e, hogy én állok ott. (Igen, meglepő módon előfordulok a munkahelyem 5 méteres vonzáskörzetében...). Megfordul, visszajön, igyunk egy kávét. Nem tudom mi ütött belém, de rábólintottam. A pszichoszomatikus tünetek nagyszerűen elkezdtek jelentkezni. Kézremegés, gyomorideg, cikázó tekintet.... Leültünk. Egy idő után már azért remegett a kezem, mert azon idegeltem magam, hogy ne remegjen. Kirendeltem egy rövidet. Kézremegés tova. Mosoly. Vigyor. Ok, hat.  Vérszemet kaptam, rendeltem még egyet, gondolván, innen csak egy lépés az, hogy egy sziú indián türelmével és fölényével tudjak társalogni. A sziú indiánokra viszont a jó matematikai érzék (testsúly kontra alkoholszázalék...) kevésbé jellemző, így nemsokára Havas pózban ültem és mereven bámultam a falra szerelt tévét és még a Tour De France-on is képes voltam röhögni.

Szedelőzködjünk. Az ötlet zseniális, de a kivitelezéssel gondok lesznek. Minden szellemi energiámat latba vetve, egyenes vonalban kivonultam. BKV-t már nem mertem megkockáztatni, így hazafuvar lett. Udvariasan megkérdezte, hogy segítsen-e bejutni a lakásba, mert jelen helyzetben maximum azt nézi ki belőlem, hogy órákig kitartóan próbálok a saját kulcsommal betörni a szomszédhoz. Épségben feljutottunk. Bölcs indiánként a mosógépemre nézve eszembe jutott, hogy ígért egy szerelést rajta, csak hát az élet közbeszólt. Önbizalomtól telve, hogy ejjj, de fifikás vagyok, még kipréselek egy mosógépjavítást, meglobogtattam a csavarhúzót.

A történet ezután következő részét felnőtt olvasóim fantáziájára bízom.

Most, hogy már kiizzadtam a szöveteimben felgyűlt alkoholt, az jutott eszembe, hogy reggel én még nagyon nem így terveztem a napomat...

S a tanulság? A címből mindenki levonhatja...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iwillsurvive.blog.hu/api/trackback/id/tr34564361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsüzsü · http://zsuzsuke.blogspot.com 2008.07.12. 00:14:17

Vannak nálad reménytelenebb esetek is, én egy éve ezt csinálom.. :-)
De tényleg nem érdemes felvenni.

famo 2008.07.12. 08:08:45

Szia !!!

Hiába...éljük az életet...kemények vagyunk, és határozottak. :-))

Majd beszéljünk. :-))

Szia

nyafurc 2008.07.16. 13:41:16

Szia, szintén limonádéra várva. Nekem még a cukor is megvan (én szakítottam, ő jönne vissza), víz is van, rázom is nagyon, de egyre rosszabb az íze a dolognak. Valahogy balgán azt hittem, lesz jobb, de egyre rosszabb emberekbe botlom, kész kabaré. 8 hónapja vagyok egyedül, és még mindig ő az etalon, pedig én dobtam, talán mert túl jó volt. Vagy már csak erre emlékszem? De hogy aktuális(abb) legyek: legalább röhögtél a Tour De France-on! És ez kérem igenis teljesítmény!:)
süti beállítások módosítása