HTML

I Will Survive

Szakítás. Mindenki átélte már, de minden esetben ugyanolyan nehéz feladat elé állít minket. Íme egy citrom, csinálj belőle limonádét!

Friss topikok

Linkblog

Álomfogó

2008.06.21. 10:09 leftalone

Furcsa dolog az álom. Azt mondják, az agy ilyenkor rak rendet, ilyenkor szabadulnak ki a nappal elfojtott érzések, gondolatok.

Sokan foglalkoztak álomfejtéssel, bár a magam részéről kevéssé hiszek a túlontúl szimbólikus magyarázatokban, átkötésekben (piros tégla - eltörik a bal kezed). Bár - nem tudom mások ezzel hogy vannak - én nem szoktam elvont álmokat látni. Többnyire ismerem a szereplőket, és a történet is nagyrészt értelmezhető, mindenféle mitológiai állat bevonása nélkül.

A ma éjszakai álmom elgondolkoztatott, hogy mivel is küzdhet most az agyam. Természetesen pasiról is álmodtam valamit, de igazán a reggeli álmom maradt meg. A szereplője vicces módon egy médiából ismert arc. Gondolkoztam miért ő, hiszen soha nem fordítottam rá nagy figyelmet, aztán eszembe jutott, hogy tegnap mintha láttam volna a tévében. Jóképű pasi, de ennél többet nem is nagyon tudok róla, mert nem kísérem figyelemmel a karrierjét.

Egy üdülőhelyen voltunk és benne volt a levegőben, hogy összejövünk,de mint egy rossz szappanoperában, mindenféle csip-csup dolog késleltette a happy endet. (rögtön, csak most jutott eszembe, hogy le kell mennem a boltba parizerért, stb...) Többnyire én voltam az oka, hogy tolódott a dolog.

Reggel azon gondolkoztam, hogy rendre előfordulnak nálam ilyen álmok. A szereplő változik, de azt hiszem lényegtelen is, éppen kinek az arca van ott, mert ő csak a kívánt jövendőbeli partnert személyesíti meg. A beteljesülés mindig elmarad. Hosszú, forgatókönyvszerű történeteket álmodok, hogy na, mindjárt...nemsokára....mindjárt meglesz.... De valahogy  soha nem érek el odáig az álmomban, hogy meglegyen a happy end. Ennek biztos, hogy van jelentése, de hogy mi.... várom a megfejtéseket. A jó megfejtést beküldők között kisorsolok egy nyálas köszönőlevelet ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iwillsurvive.blog.hu/api/trackback/id/tr29531879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása