HTML

I Will Survive

Szakítás. Mindenki átélte már, de minden esetben ugyanolyan nehéz feladat elé állít minket. Íme egy citrom, csinálj belőle limonádét!

Friss topikok

Linkblog

I'm NOT a believer!!

2008.06.28. 08:28 leftalone

A hit nem csak az egyház sajátja. Hiszünk elvekben, eszmékben, illúziókban. Majd jön az élet és rácáfol a cukormázas elméletekre. Az alábbi videó pozitív kijelentései ellen kissé lázad az a kis hang az agyamban. De a többi.... igen, az empírikus úton bizonyított :)

 

 

Ti miben hisztek?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://iwillsurvive.blog.hu/api/trackback/id/tr55543047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

famo 2008.06.28. 08:56:07

Sziasztok!

Hogy én miben hiszek? Csupa közhelyben..de elmondok azért párat, ami per pill eszembe jut.
Például hiszek abban, hogy semmi sem történik véletlenül, és hogy azok az emberek, akiket az élet mellém sodor, így vagy úgy rájuk találok, mindig hoznak valamit az életembe, amire nélkülük nem találtam volna... Aztán hiszek abban is, hogy nem véletlen az sem, hogy örökké ugyanazzal a problémával találom szemben magam(párkapcsolati fronton..) , amíg ezt a dolgot nem rendezem magamban, addig szerintem fikarcnyit sem fog változni az életem. (főként az őszinteség az amivel hadilábon állok, bár rettentő érdekes módon, csak azzal az emberrel nem vagyok igazán őszinte, akivel a legfontosabb lenne -férj-)Csak az a baj, hogy alapjaimban kellene változnom, ahhoz meg nem vagyok elég bátor, és nem ismerem önmagam sem eléggé.
Hiszek a lélek gyógyító, és pusztító erejében.
és amiben nem hiszek...az örökké tartó szerelemben,a változásban kb.40 év felett..
Hát hirtelen ennyi ugrott be. :-))

Remélem fantasztikus lesz a hétvégéd!!!!

Szép napot!! :-)

Famo

panka 2008.06.28. 14:40:57

én viszont még igen :)) a köröket megfutom ugyanúgy, de jön egy kis pozitív fordulat és lelkesen írom át a forgatókönyvet. a változáshoz meg egy gondolat. idealistán mondogattam folyton, ha olyan van, hogy valaki kivetkőzik magából és sík hülye lesz, akkor miért ne történhetne fordítva. most meg végre láttam is ilyet, nem tudom mennyire tartós, de egyelőre élvezem a szitut. nem vagyok elfogult, nem is pasi ügy :) sok éve ismerem őt (40-en éppen túl, férfi amúgy) és most kezd oldódni, most kezd el végre látni - konkrétan engem. a most az végülis egy éve már, de inkább óvatos vagyok... szuper hétvégét mindenkinek

Su_n · http://firkak.blog.hu/ 2008.07.01. 14:14:25

Én spec. abban hiszek, hogy ha leértél a hullám völgy aljára csak felfelé jöhetsz. Ha minden igaz egy barátnőm elindult felfelé, neki két hónap kellet ehhez de remélem már kimászik. A jelek bizalomra adnak okot. Csak a mai napot ne szúrja el. :)
süti beállítások módosítása